Vállalkozói megjelenéstervezés

Ismered azt a mondást, hogy a sikeres üzlethez sikeres marketingre van szükség?

A sikeres marketinghez pedig vizuális elemekre, cégarculatra.


Rohanó világunkban többre van szükség, mint egy kézzel írott szórólapra, vagy egy word-ben gyorsan összedobott kiadványra a kezedben.

Megfelelően kell, hogy tükrözd szolgáltatásaid profi mivoltát. Ehhez viszont elengedhetetlen a kiforrott arculati rendszer.

Ha van egy jó arculatod, az lehetővé teszi, hogy vállalkozásod egyedileg beazonosítható és egységesen felismerhető legyen a konkurenseid között.

Neked is – egyéni tanácsadónak, coach-nak, vállalkozónak, vagy cégvezetőnek – éppen ugyanolyan fontos a megfelelő pozicionálás, mint a nagyvállalatoknak. Ezt a frontvonalból a folyamatos kommunikáció és jelenlét mellett megfelelő grafikai megjelenés kialakításával támogathatod meg.

Az élet minden területén nagyon fontos az első benyomás, hiszen a leendő ügyfeleid először vállalkozásod arculatával találkoznak. Rendkívül fontos, hogy már az első pillanatokban bizalmat keltsen az érdeklődőkben, legyen az egy logó, egy névjegy, egy szóróanyag vagy éppen egy weboldal. Ehhez viszont arra van szükséged, hogy maximálisan ismerd saját magadat, és a vállalkozásod célját, küldetését.

A megjelenéstervezés folyamat során tanácsadással és kreatív tervezéssel támogatom épülő márkádat.

Hogyan is néz ki a megjelenéstervezés folyamata?

Először is találkozunk, és beszélgetni fogunk a vállalkozásodról. Ilyesmiket fogok megkérdezni, hogy

  • Ki a célközönséged?
  • Mik a céljaid?
  • Miért csinálod azt, amit csinálsz?
  • Mi a történeted?
  • Miben vagy más, mint a konkurenciád?
megjelenéstervezés konzultáció

… ilyen és ehhez hasonló kérdések segítségével fogom megismerni a vállalkozásodat, és a kialakuló márkádat közösen fogjuk ezen kérdések megválaszolásával együtt alakítani.

Az megjelenéstervezés folyamata során kötelezőnek tartom a magam részéről vállalkozásod megismerését, céljaid és miértjeid megtalálását.

Ezen folyamat során fogjuk megtervezni azt, hogy milyen elemekre lesz szükséged ahhoz, hogy egységes és hatékony márkád legyen. Ilyen elemek lesznek például a logód, a névjegyed, a webes felületeid – beleértve a social média csatornáidat is, és további offline-online grafikai anyagokat is.

A közös munkánk nem ér véget egy konzultációval, végig kísérlek az úton, mely során egy valóban erős márkát építesz fel.

Első lépésként keress meg, és beszélgessünk róla!

Vedd fel velem a kapcsolatot!

Klikk ide!